W przypadku zapomnienia hasła do logowania do Strefy dla Członków lub e-BOK (e-czynsze) prosimy o zgłoszenie tego faktu do Spółdzielni. Zostanie wtedy wygenerowane nowe hasło.
Zapomniane hasło
❗ UWAGA! Stare konta do Strefy dla Członków oraz eBOK zostały usunięte, jeśli nie złożyli Państwo nowego wniosku (obowiązującego od kwietnia 2023 roku). Po złożeniu nowego wniosku otrzymają Państwo ponownie dostęp.
Logowanie — zasady i uwagi techniczne
-
W Strefie dla Członków: wpisz numer członkowski z „0” na początku (powinno być 5 cyfr). Przykład: 00986.
-
Na platformie e-BOK: wpisz numer członkowski z „0” na początku (powinno być 5 cyfr).
Jeśli członek ma np. mieszkanie i garaż — wpisz z „/”. Przykład: 00986/1. -
Jeśli po poprawnym wpisaniu danych nadal nie działa, a złożono nowy wniosek – prosimy o kontakt.
Strefa dla Członków
Umożliwia dostęp do materiałów przeznaczonych wyłącznie dla zalogowanych członków Spółdzielni.
Platforma eBOK
To osobna platforma, na której sprawdzisz aktualne naliczenia czynszowe, historię wpłat i salda.
Usługa korespondencji elektronicznej
Opcjonalne wyrażenie zgody na otrzymywanie dokumentów i informacji od Spółdzielni drogą mailową oraz wyrażenie zgody na kontakt kontakt telefoniczny w razie potrzeby.
Co robić, gdy występują problemy z logowaniem?
Upewnij się, że złożyłeś nowy wniosek (obowiązujący od kwietnia 2023 roku). W razie jego braku konto najprawdopodobniej jest nieaktywne. W takim przypadku konieczne będzie złożenie tego wniosku.
Pojawiły się pytania lub nadal nie działa? Skontaktuj się z nami:
📧 projekty@oswiecenia.pl
📞 693 073 914 / 12 642 52 31
